REFERENCER

“Blachman har igennem hele forløbet været inspirerende, og de har udfordret vores ledere på deres lederskab og fået dem til at reflektere over deres måde at stille krav og give anerkendelse på.”

“Undervisningen har båret præg af sparring og været praktisk i forhold den enkelte leders udfordringer og ’god ledelse i Arriva’. Lederne har derfor straks kunnet anvende værktøjerne i deres daglige arbejde, og det er grundlaget for, at vores vision, værdier og ledelsesadfærd ikke bare er ’ord’ – men styringsredskaber. Blachman har også formået at skabe et tillidsrum på de enkelte hold, der gør, at lederne er mere tilbøjelige til at bruge hinanden til gensidig sparring.”

 

GITTE SCHMIDT
HR CHEF – ARRIVA

“Vi har gennem en periode benyttet Blachman til at træne vores salgschefer i præsentationsteknik i forbindelse med et større prestige arrangement.”

“Udbyttet af arrangementet blev 100% hitrate på de opstillede succeskriterier – hvilket i høj grad skyldtes Blachman’s professionelle rådgivning og sparring. Vi kan derfor kun give Blachman vores varmeste anbefalinger.”

 

 

HENRIK ANDERSSON
ADM. DIREKTØR – COMPAREX

“Afkast af investeringen er et af nøgleordene, når du samarbejder med Blachman.”

“Det sidste tilfælde vi samarbejdede på, var et projekt for at uddanne salgskonsulenter i at udnytte deres netværk. Fra begyndelsen, havde Blachman et meget stærkt fokus på at opbygge en solid “business case”, der giver både Danica Pension og konsulenter værdi for pengene. Resultaterne taler for sig selv. I en kort periode, øgede vi konsulentens pipeline af både nye og potentielle, kunder til en hitrate på fantastiske 50% – 60%.”

 

THOMAS KROGH JENSEN
REGIONSDIREKTØR – DANICA PENSION

“Vi har brugt Blachman ved flere lejligheder til salgstræning af vores erhvervskonsulenter.”

“Til forskel fra andre salgsuddannelser, som munder ud i en mappe som stilles i reolen, så var dette personlig og individuel træning af den enkelte. Dette gjorde, at hver enkelt konsulent fik sin egen skræddersyede manuel for hvad der virkede for ham/hende.”

 

 

LARS JØRGENSEN
ERHVERVSCHEF – DIBA

“Vi har igennem flere år samarbejdet med Blachman i forskellige sammenhænge. Vores oplevelse har til stadighed været, at Blachman er unikke i forhold til at:

• skabe et forløb, som lever op til og er afstemt med vores individuelle forventninger
• engagere og motivere såvel ledere som medarbejdere i processen
• forstærke succesoplevelser, som giver grobund for forankring af en positiv ændret adfærd, på Alle områder, som i sidste ende skaber værdi hos vore kunder.”

 

GERT SCHEEL
REGIONSDIREKTØR – DANSKE BANK

“Har sammen med Blachman skabt fantastiske salgsresultater på baggrund af “Go Live” konceptet.”

“Den direkte vej til succes på salg….direkte til målet uden alt for meget teori, men baseret på praktisk træning på rigtige kunder og salgsoplevelser.”

 

 

MICHAEL WEIBEL
SALGSDIREKTØR – HUMANIZER

“Vi har samarbejdet med Blachman siden 2001.”

“Træningen er meget konkret og resultatskabende og tager udgangspunkt i deltagernes hverdag.
Det er altid med høj deltageraktivitet. Der udleveres ingen kursusmapper, kun kort teori og masser af praktisk træning.
De formår at gøre det svære enkelt.”

 

 

HENRIK ROHMANN-SØNDERBY
SALGSDIREKTØR – NORDANIA LEASING

“Vi har sammen med Blachman gennemført et træningsforløb med 23 erhvervssælgere fra vores forhandlere fordelt over hele landet.”

“Formålet var at udvikle deltagernes adfærd og øge salgskompetencerne for at sikre, at vi når vores budget for 2013 og øger markedsandelen. Forløbet er blevet gennemført over seks arbejdsdage med en ekstrem praktisk arbejdsform og indlæringsmetode.”

 

 

BO ROGER THUNØ
GENERAL MANAGER SALES – PEUGEOT DANMARK – K.W. BRUUN IMPORT A/S

“På træningsdagene i ”Salgsteknik” er der blevet ringet til kunder og emner, hvilket har medført masser af møder og solgte biler.”

“Samtidig er trygheden i at anvende telefonen som salgsværktøj blevet flyttet markant. Vi afsluttede forløbet med, at alle hver især udarbejdede en aktionsplan for, hvad de vil gøre anderledes. Det skal vi regionschefer og forhandlerne nu forankre og følge op på.”

 

 

POUL BISGAARD HJORTH
REGIONAL MANAGER – PEUGEOT DANMARK – K.W. BRUUN IMPORT A/S

“Jeg har arbejdet sammen med Blachman. De er gode til at bruge praktikken og hverdagens elementer til at løfte sælgere i deres performance. Et element som giver hurtigt afkast af den investeret tid.”

 

 

FRANTS MORAITIS
PARTNER – PWC

“”Blachman gør det komplicerede simpelt.”

“Et element som “on-the-job training” med rigtige kunder som gør, at man får flyttet teorien ud i praksis og væk fra de “støvede” uddannelseslokaler og internat ophold, er noget der sparer tid og skaber resultater med det samme. Deres træningsmetoder sikrer simpelthen, at alle får succesoplevelser og derfor får lyst til at fastholde det lærte.”

 

 

JENS-ERIK CORVINIUS
DIREKTØR – REALKREDIT DANMARK

“Som team-work konsulenter var Blachman stærkt bidragende til at tage afdelingen et skridt nærmere at fungere som ét team i forhold til respekt, teamwork og synlige forbedringer.”

“Jeg vil anbefale Blachman til enhver, og vil klart bruge dem igen.”

 

 

MADS BRANDT
LOGISTIKCHEF – UNOMEDICAL

“Jeg kan varmt anbefale kurset ”Ledelse i Praksis” til alle ledere, der mangler redskaber til at løse dagligdagens udfordringer.”

“Du får mulighed for at fordybe dig i dit valgte fokusområde og sparre med kursusledere og øvrige deltagere. Men vigtigst af alt, så får du indarbejdet nogle metoder og udarbejdet en plan for, hvordan du løser dine aktuelle opgaver. Titlen ”Ledelse i Praksis” er således meget rammende, da kurset styrker ens dømmekraft og afhjælper daglige ledelsesudfordringer.”

 

MICHAEL EGEDAL SØRENSEN
AFDELINGSCHEF – MAX WEISHAUPT

Share on Facebook