KOMMERCIEL TRÆNING FOR IKKE-SÆLGERE

Sæt medarbejdere med kundekontakt i spil


Teknikeren ude hos kunden, medarbejderen i kundecentret, konsulenten, rådgiveren eller ingeniøren, der har sin dagligdag ude hos kunden. Fælles for dem er den tætte kontakt til kunden. De har alle et stort potentiale for at generere leads, skabe mersalg eller i det hele taget skabe merværdi.

Disse medarbejdere har ofte stor viden om kunderne – og kan med de rette værktøjer og mindset skabe merværdi i både kundernes og virksomhedens forretning.

Det handler om relationer
Træning for medarbejdere med kundekontakt handler om at bane vejen fra service til salg og/eller merværdi. Vi tager udgangspunkt i medarbejdernes naturlige kontaktpunkter med kunden og træner den værdiskabende dialog. Vi træner spørgeteknikker til at afdække kundens behov – og laver en handleplan for, hvordan denne viden omsættes til resultater.

Du styrker kunderelationer ved at give kunden en god oplevelse og være en troværdig samarbejdspartner. Det kan være i form af gode råd til, hvordan kunden kan udnytte muligheder eller løse udfordringer, gode tilbud eller anbefalinger til produkter og services. Hos Blachman lærer du hvordan du bliver endnu bedre til at være øjne og ører ”i marken”. Du træner i, hvordan du som en engageret samarbejdspartner kan udfordre og inspirere dine kunder – og gennem dialog lede kunden frem til de rette løsninger, der styrker forretningen.

Share on Facebook